2.6.2010

Muru hei, takki auki.

Päätin vihdoinkin päästä eroon löllöreisistä (ja ei, en taas tarkoita tällä, että ne olis jotenkin isot, voi ne olla löysät olematta valtavatkin) ja oon nyt pakottanut Sannan mun kaa päivittäin lenkkeilemään, joskin se suostuu aika vastahakoisesti. Lisäksi oon alkanu välttelemään karkinsyöntiä ja siirtyny suklaamuroihin. Jännää. Olo on kyllä paljon energisempi ja lenkki on loistava syy olla puolisen tuntia pois koneelta. Ja itikatkin tulee samalla ruokittua. Saas vaan nähdä, että kuinka kauan tätäkin jaksaa, kun mun tahdonvoimalla ja viitseliäisyydellä ei kehuta.

Toinen lahnaviikko Sannan kanssa on lähtenyt käyntiin muuten löysästi; ripaus sosiaalista elämää (kahvivieraita), konetusta ja Singstaria. Koottiin me muuten trampoliinikin! En tosin luota siihen enää niin paljon, kun oon nyt nähny millä aineksilla se pysyy koossa... Enkä luota meihin kasaajinakaan! Käytiinhän me se silti koeajamassa, ja naurua kyllä riitti.


Ryhdistäydyttiin me muuten kerran; käytiin kaupungilla, whoo! Muistatteko, kun kiroilin sitä GT:n maastokuvioriepua? Sanna antoi sille hyvän, uuden ja istuvan kodin, ja tää mun  kesätakki löytyikin lähempää, kuin olisi uskonut, nimittäin mun omasta kaapista. Kätevää, ongelma ratkaistu.


Kaupunkiröntöstelyn päätteeksi päädyttiin Ankkalammelle, ehdottomasti paras paikka viettää kesää ja ruokkia lihavia pullasorsia (hyi, ollaan pahoja ihmisiä ja me tiedetään se).


Söpö!


Eikä sorsat ollu ainoita, jotka kiinnostu meidän ruoista, meillähän oli faneja kokonaiseen lintunäyttelyyn. Tuli kyllä pienet Hitscokin linnut-vibat noista, ne oli vähintäänkin yhtä raivoikkaita, mutta vaan vähemän täytetyn näkösiä!


- Takki, Vero Moda
- Raidallinen neule, Vero Moda
- Toppi, H&M
- Housut, Gina Tricot
- Kengät, kirppari
- Lasit, Only
- Pöllökoru, Thaimaa

Sit siirrytään rantatipuista aivottomasti ilmeilevään kanaan päivän vaatetuksen muodossa, pitkästä aikaa. Laadusta saamme kiittää Sannan täydellisen vakaata kättä. Laukku ja kengät ehti välissä vaihtua, ylemmissä kuvissa mukana hengas H&M:n ruutukassi ja vaaleanpunaiset Converset. Huomatkaa muuten mun upea paskamopo taustalla.


Tään biisin sanat on jotain niin randomia, söpöä ja kesästä. Oon ihan in löööv, ja oon kuunnellu tätä nyt varmaan kyllästymiseen asti. En ymmärrä tätä yht'äkkistä viehätystä, koska en yleensä tykkää tämmösistä, mut tää kyllä vei mua 100-0.

Ja ettei kukaan sais tästä postauksesta mitään selvää, asiasta vielä yhteen. Mulla on ulkonäkökriisi - tän blogin kanssa! Banneri kirkuu hävyttömästi talvea keskellä kesää samalla, kun hovikuvaajani elättää itseään Helsingissä, eikä tää tunkkainen tausta auttanut kriisin kanssa yhtään, joten pistin sen nyt vaihtoon, ainakin väliaikaisesti. Ja tänkin idean kössin Maaritilta, sori kulta. :---------(

15 kommenttia:

  1. no eihä sul oo ees löllöö:)

    VastaaPoista
  2. janpa: Kiitti, mut painovoima tekee tehtävänsä liikkeessä silti vähän turhan hyvn. :D

    VastaaPoista
  3. Sun blogis on ihana! se on nii erilainen :) ja sun hiukset <3 oonkoha kehunu niitä jo aikasemmi xd ne on jokatapaukses upeat!

    VastaaPoista
  4. kantsii alottaa lenkkeilyn rinnalla myös salitreenaus, jos löllöistä eroon tahtoo :) saat supernopeesti tuloksia!

    VastaaPoista
  5. anita: Aww, kiitän kovasti. :) Hah, eihän ylimääräset kehut koskaan haittaa. :D ♥

    Anonyymi: No ei mulla oo rahaa juosta saleilla, tyydyn kotona tekemään ihan ministi lihaskuntoa. :D

    VastaaPoista
  6. oot ihan ylisöpö noilla laseilla. 8)

    VastaaPoista
  7. Ajattelin vaa et eiks sul oo 20mm:in venytykset korvas ni meneeks ne enää umpeen jos haluisit?:O

    VastaaPoista
  8. Rakastuit sitte noihin raitoihi. :--D Kivalta näyttää, ja maltan tuskin oottaa mun uudistettua ulkoasua. :) Minunkin pitäis vaan se uus banneri saada jotenkin tehtyä!

    VastaaPoista
  9. Anonyymi: Jep on ja ei mee. :D Reikää ei kyl jää, vaan semmoset venyneet viirut, tosi nättiä on. :--D

    Pink Chihu: No nii rakastuin. :( Yep, siitä tulee ihan supersöpö! Oisin ite ottanu pinkit raidat kanssa jos ne ei ois jo sulle. ;D Omakehu. <3 Voinhan mä _yrittää_ väkistää jonkinlaista, kuhan annat vähän osviittaa. ;D

    VastaaPoista
  10. Kuinka paljon noi lasit makso? :) Muuten,sulla on niin ihanan väriset hiukset♥ Ja mun lempiväri on pinkki nih siks mun mielestä sun hiukset on ihanan väriset♥ Sä oot muutes nätti~!

    VastaaPoista
  11. HarajukuGirl: Kympin. :) Niii pinkki on kiva väri. :( <3 Kiitos! :33

    VastaaPoista
  12. "Huomatkaa muuten mun upea paskamopo taustalla."
    Miten onnistuin lukee ton: "Huomatkaa muuten mun upea puskasanpo taustalla" Hmh juu ja en demitä toki ;) Ihana tää sun blogis muuten, pakko jäädä lukemaan :-----)

    VastaaPoista
  13. Henni: Ei hitto hajosin tolle! :'DDDD Puskasanpo. <3 Uu, siitä vaan. 8)

    VastaaPoista

Mina puhu suomi.

I also understand english so don't be shy.