4.2.2010

When these pillars get pulled down it will be you who wears the crown

Tiistaina kävin vaimon, eli Noran, kanssa ostoksilla. En tajua, että vaikka mun rahatilanne ois kuinka tiukka hyvänsä, niin mä saan silti vedettyä kaupungilta aina jotain sontaa mukaan. Oon pirun hyvä puhumaan itteni ympäri, ja sit joudun taas myöhemmin katumaan sitä tuhlaamista. :----------D


Söpö vihree rusettipanta Seppälän lastenpuolelta, 4e. Tossa pannassa on hyvä juttu se, että se on aika ohut ja löysä, niin sitä voi käyttää vaikka koko päivän ilman järkyttävää hedaria. Kiva toi töpselireikä tos.


Leopardihuivi kirpparilta, 5e. Toi on monikäyttönen, kun se menee hyvin vyötärölle, käteen ja sit siitä vielä tulee tommonen tosi massiivinen ja söpö rusetti. Ja oikeesti pliis, mä tarviin uusia vaatteita, mulla on joka kuvassa vaan toi sama harmaa paita tai sit se raidallinen neule. Plöää.

Ostin myös yhden kaulakorun, mut siitä ei oo viel kunnon kuvvee. Kuvaan sen sit varmaan seuraavaan postaukseen.

Reissun jälkeen menin sitten Antille. Ostettiin molemmat ihan jumalattoman kokoiset karkkipussit ja oltiin läskejä yhdessä. Ja pelattiin. Eilen illal olin ihan kiitettävässä sokerihumalassa niiden karkkien takia ja sain taas semmosen levottoman naurukohtauksen ja siinä vaiheessa, kun alko jo koskee mahaan se röhöttäminen, niin tietty sitä vielä alkaa naurattamaan kahta kauheemmin. Antti vaa katto vierestä ja nauro. :------------D

Mies vaan heitteli vahingossa koko ajan jotain läskivitsejä musta! Sittarissa oli ihan älyukuli pingviinipehmolelu ja oisin saanu sen jos en ois tahtonu karkkipussia, niin sitten matkalla meille se totes mulle että ainahan voin rutistaa mun mahasta läskejä ja huuta ''pingviini!''. Kauhee! :( Sit se eilen vielä alotti puhuu mulle sillee  ''raskas... EIKU RAKAS!'' Kiitti, mäki sua plösö. ♥

Huomen ois sit tiedossa reissu Jyväskylään hakemaan sitä mun penkkaripukua ja mun lisäkarvotusta Mokkiksen hoivista. Oon yrittäny ahdistella vaikka ketä mun mukaan, mut kellään ei oo rahaa tai sit niillä on muuta tekemistä. :( Nyyhsh.

Vastaan tohon kysymyspostaukseen sitten ens viikol, niin tää viikko aikaa pistää niitä kyssiä tonne alemmas. :)

18 kommenttia:

  1. Truii Seppälässä oli liikaa ihania koruja ja hiusjuttuja, ja katoin mm. tota pantaa mutta aattelin että se ois just liian puristava kun se on lastenpuolelta. :--|

    VastaaPoista
  2. Pink Chihu: Niin olii. :( Varsinki ne niittirannekorut siel ipanoiden puolella, drool. :( <3 Pöh, oisit kokkeillu. :O

    VastaaPoista
  3. Oot kyl ehkä ukulein näky toi rusetti päässä. :-----( Ala tulla tekee niitä hampparilapsia ny!

    VastaaPoista
  4. Nora: Bwah, kiitos. :( Tulossa ollaan vaimo. ♥

    VastaaPoista
  5. Sul oli kova dieetti näköjään.

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Eikö ollukki. :---------D No niinku näille mun ''dieteille'' käy, mä luovutan aika nopeesti. :D

    VastaaPoista
  7. No joo meinasin ostaa sellasen niittirannekkeen (pinkin, vaikka limekin kyllä kelpais!), mutta ostin sitte vaatteita niin aattelin jättää seuraavaan kertaan. :) Mutta jos niitä ois Kuopion Seppälässä, ostaisin lauantaina!
    Ja ois pitäny testata. :<

    VastaaPoista
  8. Pink Chihu: Määki oisin halunnu. :O Varmaan on siellä. :) No testaat sitäki siel Kuopios sitte. :D

    VastaaPoista
  9. oii onpas ihania rusettteja :D nam

    ps laita joku juttu mis kerrot mite laitat ton sun ihastuttavan tukkasii <3 (------:

    VastaaPoista
  10. Anonyymi: Nii on. ;___; ♥ Teen joskus peruukistani hiustuton. juu. :)

    VastaaPoista
  11. OI, kävin just ite seppälässä kattomassa tekolaseja mutta oli menny ja meinasin ostaa vähän saman tyyppisen pannan ku sulla, mut huomasin että rahaa ei ollu tarpeeksi, siispä ostin karkkia:>

    VastaaPoista
  12. Anonyymi: Aww, näin käy joskus kun karkinhimo iskee. :D ♥

    VastaaPoista
  13. Sittarissa oli ihan älyukuli pingviinipehmolelu << EHKÄ MAAiLMAN SÖPÖIN <3 aww :---]]] ootpa ihana ja keksit tommosii ihania sanoja äkyukuli aw<3

    VastaaPoista
  14. Anonyymi: Nii, mä tykkään väännellä tommosia tyhmiä sanoja. :< ♥

    VastaaPoista
  15. Oijoi ihan himoihana rusettipanta tuo Seppälän <3 tykkään :DD

    VastaaPoista
  16. Em: Niin on, sitä vaan ostaa ittelleski. :)

    VastaaPoista
  17. Höh,kävin Seppälässä metsästämässä tuollasta täydellistä rusettipantaa,mutta siellä oli enää 1kpl, sekin pinkki ja siinä ei ollut hintaa koska se lojui lattialla -.- ihan mun tuuria :D

    VastaaPoista

Mina puhu suomi.

I also understand english so don't be shy.