8.2.2010

Questions and answers

Kuolkaa tohon tekstin määrään. :)

 Paras..

Väri?
- Monia on (mikä klisee) ja ei, pinkki ei oo mun lempiväri vaikka hiukset ja vaatteet siihen välillä viittaakin. Sininen, vihree ja keltanen. Ja pukeutumisessa harmaa, vaikka se onki aika tylsä.


Paita?
- Tietty tää aina vaihtelee, mut tällä hetkellä se Antin ostama keltanen huppari. :33 Ja kuva löytyy tuolta alemmasta postauksesta.

Kaveri?
- Kaikki on lemppareita, mut eri tavalla.

Herkku?
- Karkki. Omnomnom. Irtsareista Candy Kingin vadelmalakritsityynyt. ♥

Bändi?
- Mul on kaks, Him ja Placebo. En osaa enkä suostu päättämään niiden väliltä. :D

Fiilistelybiisi?
- Placebo - Every Me Every You.

TV-ohjelma?
- Vauvakuumetta, ai että miten ihanan idiootti sarja. :D

Vaatekauppa?
- Oompa tylsä, H&M. Ja täällä Varkaudessa sitä joutuu tyytymään vaan Jim&Jilliin ja Seppälään. Hooämmälle pääsy on harvinaista herkkua. :D Kirppareita tulee toki nuohottua myös useasti.

Suhteet

Kun tapaat uuden ihmisen, mihin kiinnität ensimmäiseksi huomiota? (esim. naamaan, hiuksiin, vaatteeisiin tms)
- Silmiin ja ääneen.

Millo aloit seurustelee?
- Antin kanssa elokuussa 2008

Ootko seurustellu aikasemmi?
- Nope.

Missä sinä ja poikaystäväsi tapasitte?
- As lame as it sounds, netissä. No oikeesti meillä on yhteinen kaveri ja ehdittiin me livenä nähdä paristi mut sitten alettiin ihan vahingossa puhua galleriassa yhdessä yhteisössä. Taidettiin kirjotella näppis sauhuten n. pari kuukautta, kunnes sitten nähtiin kesällä ja aina niin ihana ja valmissanainen Mokkis oli essuna. :D

Rakastatko Anttia?
-Kyllä.

Haluatko mennä naimisiin / saada lapsia sitten joskus? 8)
- En halua naimisiin, avoliitto riittää mulle. Ja lapsien laita on vähän niin ja näin, tuntuu että saattasin taipua sitten joskus adoption puolelle jos haluan. :D

Millon me hankitaan lisää hampurilaislapsia?
- Heti kun sä oot valmis beibe, ja vaan jos sä synnytät. ;) Raskauskiloista eroon pääseminen on yhtä helvettiä!

Oletko sä antanut mulle anteeksi mun pienen syrjähypyn nimeltämainitsemattoman ylitatuoidun pissipään kanssa?
- Muisto kalvaa mua yhä, mutta oot niin kiva puksuteltava, etten luovu susta jonkun apinamummon takia. Plus oot ihan hiton söötti. ♥

Onko Mustiina sinulle kuin oma poika?
- ..onko Mustiina poika?? :(

Häpeätkö sitä, että hän on BigMac eikä euron Juusto?
- En, onhan BigMac sentään paljon arvokkaampi. :)

Haittaako, jos kerron, että mä taidan odottaa uutta BigMacia samaiselle ylitatuoidulle pissipäälle?
- NO PERKELE VAIMO. :( Mä oon nyt hyvin pettyny suhun. Pitääkö sulle ostaa joku pimppilukko? :((

Ootko sä muka ihan hetero?
- Niin kauan kun en oo seurustellu tytön kanssa/ollu ihastunu tyttöön kunnolla niin lasken itteni heteroksi. Mutta ei, en väitä olevani 101% hetero, eikä mua haittaa se ajatus, että joskus kiinnostuisinkin tytöstä.

Ulkonäkö/tyyli
 
Voisin kuvitella et moni tulee sun ulkonäköö, hiuksii kehuu, onko näin?
- Muutama aina välillä, enimmäkseen netissä. On pari toki tullu ihan kasvotustenkin kehumaan. Hiukset saa varmaan eniten huomiota. :D Ja Antti nyt ällölässyttää mulle aina. :) ♥

Minkä ikäsenä aloit värjää hiuksias?
-Muistaakseni kutosella aloin vaalentaa, mun äiti on ollu blondi niin pitkään kun mä muistan ja lähdin sitten samoille linjoille. Sit mulla oli perseeseen asti ylettyvä hevosenharja, vähän oon katkera et oon menny leikkaan tukan joskus lyhyeks. No mut hei, olinhan mä sentään tosi söötti pikkuemo. :D ♥

Minkä värisiä hiuksia et ikinä haluaisi?
- Apua, en uskalla sanoo tähän mitään, kun kuitenkin heti keksin et olis siisti. :D Mut kokonaan violetteja hiuksia mä en ottais. Se väri ei kiehdo mua okein. :O

Matkitko jotakin ihmistä?
- Tietty! Tietämättäni ja tiedostaen. Mutta yleensä vain pieniä juttuja, mut mulle saa oikeesti myytyä mitä vaan. Nora on lörpötelly jostain konemiehen saappaista jo iät ja ajat ja aluksi musta ne oli tosi vastenmieliset ja rumat, mut nyt pikkuhiljaa ihan huomaamattani oon alkanu kiinnittää semmosiin huomioita vaikka missä..

Mistä hinnasta suostuisit vaihtamaan tyylisi vuodeksi täyslissuks?
- En tiedä, viikko tai pari menis vaikka ihan läpällä, mut kyl se alkais vuodessa jo mennä aika tylsäks. D: Sanotaas nyt et jotain 50 000e hooho. Kuka maksaa?

Mitä vittua sun päässäs liikkuu ku on tollane letti ja vitu wnb scene luulet olevas?
- Mä rakastan mun pinkkiä reuhkaa. ♥ Beibi, mä en luule olevani wnb, mä tiedän olevani tr00. ;) Mut mä en yritä olla mikään, mulla on pinkki letti, koska mä tykkään siitä. Mä pukeudun, meikkaan, värjään tukkaani ja lävistän naamaani miten mä halua, en siks että mä haluan edustaa jotain tyyliä. :D

Miks vitus sul o tollaset valkoset rumat linnun paskat silmäs? Oisko aika siirtyä eteenpäi ja huomata et ne näyttää vitu rumalt?
- Siks. Ei vielä.

Scene look ei oo enää in, mitä haluat tehdä asian hyväks ps. oot vitun nolo ja nauretaa sulle aina koulus vitu koulukiusattu
- Ei oo enää in?? No perhana, pitää sit ruveta varmaan gyaruks et oisin taas muodis. :((  Ja btw aika rajuu ja kekseliästä haukkua koulukiusattua koulukiusatuks.... :D

Pitää nyt vielä mainita, että toi vitun hokeminen joka välissä laskee tän kettuilukommentin tasoo aika reilusti ja saa vaikuttamaan kirjottajan ala-asteelaiselta pikkukovikselta. :)

Millä värillä värjäät hiukses?
- Tilaan/käyn ostaa aina Cybershopista Crazy Colorin Pinkissimoa. En oo koskaan kokeillu mitään muuta pinkkiä :)

Miten pysyt noin hoikkana?
- En pysy, piilotan mun mahan vaatteiden alle. Kädet on kyllä laihat joo, kaikki kerääntyykin reisiin ja masuun. :---DD

Oootko oikeesti yhtä kaunis ku noissa kuvissa?
- En, oon ruma.


Muuta

Mikä on sun oikee nimi, kun se ei oo Julia? :D
- Aww, oliskin Julia. :D Guah, mulla on syvä inho mun oikeeta nimee kohtaan, mut nyt kun saisin vaihtaa sen ihan virallisesti, niin emmä keksi nimee, mikä sopis mulle paremmin. :---D Juu siis, oikea nimi on Vilhelmiina, kiitos mun äidin oudon nimimaun.

Luetko kirjoja?
-Kyllä. Varsinikin jos löydän jonkun kiinnostavan sarjan niin tulee ahmastua heti ne. Tykkään enemmän kirjasarjoista kun yksittäisistä, mut kyl luen niitäkin.

Minkä kirjan luit viimeks?
- Taisin lukea Henniltä lainaaman Uusikuun taas n. kolmannen kerran läpi. Moi mummi, btw mun poikaystävä kimaltaa... : DDDDDDDDDDDDD

Mitä ottaisit autiolle saarelle mukaan?
- Antin ja koneen. Ja ison risteilyaluksen täynnä ruokaa alkomaholia ja kaikki kaverit sinne tietty kans. Sit pidettäs bileet. 8D

Mikä sun keskiaro oli ku lähit peruskoulusta?
- Seittemän ja jotain, en muista. :D

Mitä meinasit lukion jälkee tehdä?
- Minä onneton laiskuri oon lukiossa neljä vuotta kun oon niin aikaansaamaton (älkää ottako mallia, ei oo kivaa) ja sit mä lähden kai Jyväskylän amiskaan kampaamolinjalle, koska keksin vasta nyt, et se vois olla ihan hauska semmonen vara-ammatti. Ja sit opiskelen lissää jottain mikä tuntuu kiinnostavan.

Mikä on lukiossa parasta?
- Vapaus, ainakin verrattuna peruskouluun. Ja se, että jää enemmän aikaa miettiä jatko-opiskelua.

Mitä kieliä puhut?
- Suomea, englantia, vähän ruotsia, ihanihan ministi ranskaa, saksaa, japania ja espanjaa (tyyliin muutaman sana, lol) ja tietty möngerrän yleisesti selvää siansaksaa.

Jos sun pitäs antaa itsetunnolles numero arvosanoilta 1-5 mikä se olis?
- Sanotaan 2,5. Joskus on hyviä päiviä ja joskus huonoja.

Jos saisit nyt heti 1000€ mihin tuhlaisit?
- Viinaan tietty! No ei, säästäisin abiristeilylle, lähtisin Helsinkiin shoppailemaan ja sit tilaisin jokut ybersöpöt Converset, Reebookit ja ison kasan Pokémoneja Ebaysta. Hommaisin myös sen kauan haaveilemani Gamecuben siihen parhaan mätkimispelin ikinä, Super Smash Bros Meleen. Ei kyl kauaa kestäs ne rahat mulla ja säästämisestä ei tuu ees puhetta. :D

Mitä asioita odotat eniten kesästä?
- Lämpöä ja aurinkoa. :3 Ja sitä et saa tallustella tuol ilkosillaa. Olis myös ihana sanoo, että kavereiden tai Antin kanssa hengailua, mut suurin osa kavereista häviää kun pieru saharaan tonne maailmalle uusiin elämiin ja Antti lähtee kuukaudeksi interrailille. On sitten parasta perskutarallaa tulla lämmin kesä!

Mikä on inhokkiruokaasi?
- Hernekeitto, ugh! Oon vihannu sitä jo pienestä asti. :D

Oletko riippuvainen jostakin (esim. huulirasvasta)?
- Huulirasvasta, koneesta, Antista, kavereista, blogista ja galleriasta, karkista, suoristusraudasta, lakasta, meikeistä, pinkistä tukasta, teestä, nuudeleista and the list goes on and on.:D

Pahin pelkosi?
- Mulla on aina hirvee pelko persiissä, et Antille käy jotain ku se on niin yleiskohelo ja tapahtuma-altis. Pelkään myös et mun kaverit hylkää mut vaan yhtäkkiä. D:

Onko sulla esikuvia tms?
- En tällä hetkellä oikein ''fanita'' ketään erityisemmin. Oon tylsä.

Minne haluaisit matkustaa?
- Thaimaaseen taas. :( Ja sit haluan Englantiin ja Amerikkaan.

Paras puoli itsessäsi?
- Mä en stressaa asioista liikaa. Ja osaan suurimmaks osaks ottaa asiat huumorilla jos tilanne sitä vaatii.

Entä huonoin?
- Mun ulkonäkö ja oon yleisesti aika karsee ja tylsä ihminen. :D

Mistä hinnasta menisit nyt heti nyt uimaan tonne kylmää meree? :D
- En menis, hyi helvetti! 8( No okei voisin mennä rannalle pärskimään jo parista kympistä mut en _ikinä_ menis sinne keskelle merta uimaan, HYI. 8( Ties mitä lonkeroelukoita sielläki!

Poltatko tupakkaa?
- En. Saatan polttaa kännissä, mut en muuten. No okei viimeks Helsingissä ollessani polttelin, kun se STADILAISTEN tapa on niin tarttuva. Mut yleensä rupee koskee vaan päähän ja tulee huono olo niin ei huvita.

Miks aloit pitää blogii?
- Maarit oli tässä jutussa innoittajana, kattelin jonkun aikaa vierestä kun se piti omaansa ja sit aattelin et perhana määki kun se vaikutti niin kivalta. Ja kaipailin muutenkin lisää nettitekemistä kun Galleriasta ei oikein enää irronnu mitään jänskää. :) Tykkään kirjotella näitä juttuja tänne ja raportoida teille ah-niin-mielenkiintoisesta-NOT-elämästäni.

Tuutko kahville?
- En juo kahvii paitti sillo ku oon töissä. :( Muuten kyllä.

Kusitko pienenä yöllä housuun?
- En, sori.

Pidätkö itteäs parhaana ihmisenä?
- Mä olen maailman ihanin, paras ja hauskin. Juu, en. Mä en ois itteni kaveri. :D

Mitkä sun kaikkien koirien nimet on? :D
- Niitä on nyt enää seitsemän, kun yksi palas ensiten omistajan luo, mut meille saattaa olla tulossa tänä vuonna ainakin yks taas lisää. :) Shetlanninlammaskoirat: Hilma, Fami, Brilli, Halmi belgianpaimenkoirat: Pippuri, Churi, Risella.

Miksi sun blogin nimi on Juha Tuskassa? Mistä se tulee? & Mistä juha_tuska nickis tulee?
- Kaverin kanssa oli väsynyttä hauskaa joskus ja sit heitin jostain ton Juha tuskan ja mietittii, et jos vaihdan sen nickiks niin sit kaikki kattoo sitä nickii sillee ''joku 40vee hevidude, lol'' ja sit sen nickin takana onki vaa joku pien emopentu. Koko juttu on huono läppä ja niin tää mun blogikin on joten, heh. :D Ei sen syvällisempää tarinaa silläkään.

Elämäsi eka humala? Siis minkä ikäsenä?
- Peruskoulun ja lukion välisenä kesänä. En jaksa nyt järkeillä ikää.

Monelta heräät aamusin?
- Riippuu missä mä oon, äitillä joudun herää kouluaamusin kuudelta, koska ainut linikka menee kahdenksan aikaan kaupunkiin ja iskällä nukun niin pitkään kunnes oon myöhässä koulusta. :D Viikonloppuna rokuloin jonnekkin kahteentoista ja yli. Rakastan nukkumista.

Mille keikalle haluisit nytte?
- Oisin halunnu sinne Pili Talentin keikalle mut murrr. >:| Meri pääsee sinne ja oon tositosi kateellinen.

Kui kauan datailet päivässä?
- Niin paljon ku mahollista.......... :D

Saatko kk/viikko rahaa? Paljonko?
- Kelalta 96e kuussa ja iskältä joskus satunnaisesti.

Omistatko mopoa?
- Skootterin juu, mut mä ja skootteri ollaan tosi vaarallinen yhdistelmä nimim. kolarimonsteri

19 kommenttia:

  1. vilu aika imelää

    'Rakastatko Anttia?
    -Kyllä.'

    hyi : ( ja kerros vähä sun ekasta juopporeissusta ;))

    laalalaa tää on taas tää lespo : (

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: No olisko pitäny sanoo et en, ihan hirvee kakkiainen koko tyyppi ja oon sen kanssa vaan rahan takii. :( Oisko ollu kivaa :D

    Etköhän sä jo siitä tiedä ;))) (paitsi et kyllä muista... :DDDDD)

    Juu, ja tissien vilauttelia ;;;D

    VastaaPoista
  3. VILHELMIINA :OOO <3 oooi.
    en ois oikeesti ikinä uskonu et sun nimi on vilhelmiina, et näytä vilhelmiinalta, koska vilhelmiinat näyttää enemmä semmosilta millä on kaks lettii ja nöpö nenä ja pisamia ja ne ratsastaa :D:D:D mut kuitenki oioi, nätti nimi!
    oon miettiny tota sun nimee nii kaua et et vooi uskoo :D

    kiitos nyt kokonaisuudessaki tästä postauksesta tää oli tosi ihana ♥
    oli ihana lukee näit sun vastauksii :---))
    ps oottepa seurustellu jo kauan! :) onneks olkoo !

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Aijaa, musta taas siitä tulee mieleen kiikkustuolimummo. XD Miks kaikki sano tota, yrittäisitte ite esitellä ittenne pokkana ku joutuu sanoo et joo oon _Vilhelmiina_! XD Lahjotan ton nimen ilomielin sulle. :)

    Ole hyvä ja mukavaa et kelpas. :) Ois kyllä saanu olla kuvii aina tuol välissä mut halusin saada tän nyt vaa heti ulos ni nih. :)

    No eipä nyt niin hirmu kauaa kuiteskaa, mut kiitti. :D

    VastaaPoista
  5. Hernekeittoo nom nom tänään just söin. <33
    Ja onhan sulla mut kesällä. :-----(

    VastaaPoista
  6. Pink Chihu: HYI! :( Niin tosiaan. :D <3 Et saa hyljätä mua :<

    VastaaPoista
  7. Joop eip täälläkään oo ku Seppälä, jim&jill ja x-globe ei oo mukavaa.
    Cypperistä kannattaa tilata se on hyä kauppa se juu. Ihana nimi sulla :-------->

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: Otan osaa. :D Niin on. :) Hoh, kiitos. :D

    VastaaPoista
  9. Älä oo mulle kiukkunen rakas. :----( Apinamummo vietteli mut komealla parrallaan ja ah, niin runsaasti tatuoiduilla käsivarsillaan. :----( Mä mietin, että jos Mustiinan pikkuveli vois olla sit niiku Justiina. Onko hyvä nimi?

    VastaaPoista
  10. Nora: No en oo en, onhan ne ryppyset apinamummot tosi vetäviä ja seksikkäitä. :( NOT. On hyvö nimi, onko Justiina sit juusto? :O

    VastaaPoista
  11. Emmä tiiä. :----( Se riippuu et onko apinamummossa juustogeenejä. :-----(

    VastaaPoista
  12. Nora: Niin että onko apinamummon homejuustossa geenejä.. IU. :D

    VastaaPoista
  13. Puhutsä nyt homejuustosta vai sissijuustosta? Kyllä se varsin juustottomalta näytti...

    HYI.

    VastaaPoista
  14. EN VILAUTTELE TISSEJÄ >8--OO

    ja joo oisit voinu puhua totta ton antin suhtee : ( kännireissusta muistan onneks vähemmän ku sinä <3

    VastaaPoista
  15. Nora: HYI. En of conversation! :D

    Anonyymi: KYLLÄPÄS! XD Niin ois varmaa pitäny, ens kerralla sitten. 8( Niimpä, onnellinen unohdus... :D

    VastaaPoista
  16. "Minkä värisenä aloit värjäämään hiuksiasi?" <- tiedän fail lukutaidossa. :P

    VastaaPoista
  17. Anonyymi: Hah. :D Luin ton kommentin alun tosta ja mietin eka et oonko kirjottanu tonne väärin ton kysymyksen. XD

    VastaaPoista
  18. "Scene look ei oo enää in, mitä haluat tehdä asian hyväks ps. oot vitun nolo ja nauretaa sulle aina koulus vitu koulukiusattu"


    AAHHHAHAH .. lueskelin näit sun vanhoja ..ööh.. postauksias.. (aivot ei toimi -.-) ja siis... niin... hajosin nii totaalisesti.. en nyt väitä että scene yrität olla tai jtn jtn jtn aivan sama mut ehkäpä tässä just nyt sit nähdään ketä on se aito oikee scene ku ei kulje siin hemmetin "rokkari-hevari-emo-scene-gyaru-mitä sen jälkee?" tyylien mukan... -.-'' turhauttavaa :D
    ja se et ottaa vaikuttei monist tyyleist ja ku joku päivä on jtn pääl ni on samantien jonku "tyylin" edustaja ja niin pirun WNB... piste. :D

    VastaaPoista
  19. Bamblaba: Ei hitto jaksan aina revetä tolle kommentille kyl! :D Totista avautumista. <3<3 Mut joo nyt ku miettii ni aika sama jos mua sceneks ajatellaan, mut se vaan huvittaa et joku on luullu et oon tyyliin omistanu elämäni sceneilylle ja tehny kaiken just sen takia. :D Luokittelua en voi estää, mutta mielestäni oon vaan tyylien sekasikiö. :--D

    VastaaPoista

Mina puhu suomi.

I also understand english so don't be shy.