25.2.2010

OHI ON.. ens vuonna

Abiviikko ohi!

Potkiaiset
Mua ei tänä vuonna sentään enää lavalle vedetty, alko nää tukkajutut olla jo sen verran vanhoja. Noh, onhan mulla vielä yks ylimääränen vuos aikaa keikistellä siellä, perhana. Muuten kyllä irtos hupia taas ihan kiitettävästi.

Penkkarit
Kakstuntinen ei taas riittänyt valmistautumiseen ja mä ylläri olin myöhässä, kun yritin hikipinteessä väkertää noita perkeleen kiharoita. Tiistaina värjättiin tiukkien aikarajojen sisällä mulle taas uusintakierros pinkkiä tukkaan, iskin myös siihen ex-mustaan osioon värinpoiston vaalenemisen toivossa. Luovutin pidennyksien kanssa, ja iskin niihinkin värinpoiston, olkoot sitten vaaleet, kun eivät kerta muullaiseksi halua värjäytyä perhana.


Ja kyllä, oli tosi mukavaa jöröttää ton kuorma-auton kyydissä 40min, kun samalla perse jääty irti. Mäkin sua, pakkanen. Jos ois aatellu vähän pitemmälle, niin ois vuorannu ittensä vähintään kymmenellä villapaidalla. Olihan se muuten ihan kivaa, ainakin sai pitää ääntä. Ja viskellä karkkia, muut tosin ihan jakamismielessä, mä vaan yritin tähdätä kaikkia rasittavia ipanoita päähän... ''Pikatsuuu, anna karkkia!'' En anna. Ei mulla ees ollu, pöllin pomminamut Pedob.. Gloomy Bearilta.


Rekasta tönkköjäässä kouluun, koulusta Merille kattomaan Borattia, Meriltä isille hakee tavaroita ja isiltä porukalla Hesen kautta Riialle. Jotkut rekkamiehet tuli siellä Hesellä halailemaan mua ja kysyvät, josko oisin lähteny niiden maskotiks. Enpä lähteny. Hesen jonossa jotkut reilusti yli kakskymppiset naiset nauro mulle ja kuulemma kuvas mua salaa kännykällä, riiight. Tosi aikuismaista. :-----D

Riialla pynttäydyttiin ja lähdettiin sieltä baariin, ja överithän siellä tuli. Sai taas hävetä ihan urakalla. Ei passais innostua halvoista siidereistä. Syytän myös niitä patuja, jotka tuli ahdistelemaan meitä ja osti meille pöydän täyteen. Ne alko ahdistaa ja me karattiin vessaan. C'moon, mikä iskulause on ''mulla on sun ikänen poika.''? Aivan, hieno homma ja onnee sille sitten. Enkä todellakaan myönnä erehtyneeni jopa tanssimaan tuiterissa.


Pöytäkin iski silmää.

Abiristeily
Sohvan pohjalta seiniä ja lattioita pitkin suihkuun ja takaisin. Tuntu kun vieläkin ois ollu tuhdissa humalassa, mut se johtu vaan tyhjästä mahasta. Mukava laihdutuskuuri tuo laskuhumala. Tai no ei mukava, mutta.. noh.. tyhjentävä.

Merin kanssa taas melkein myöhästyttiin bussista, ja jouduttiin niistä kolmesta sit siihen pienimpään, missä oli jotain 12 henkilöä. Pysähdyttiin Kuortissa täyttämässä mahoja. Mukaan lähti suolapähkinöitä, vaikka mä en edes tykkää niistä. Teki vaan niin kovasti mieli suolaa. Jarko yritti lesota pelikonevoitoilla, mutta lopputilanne oli kuitenkin se, että herra oli 20e miinuksella, kun minä taas voitolla 15e. Haha, in your face. En joutunut mun Kuorttisyömisistä maksamaan kummallakaan kerralla, kiitos RAYn. Taisin yhteensä netota jotain päälle 30e. Ihme tuuri.

Ja loppu tästä jutusta menis kyllä taas ihan toistoksi Noran kanssa, sen verran samanlaiset asiat meillä on abiristeilyltä mielessä. Jatkoa täältä, jos jotain kiinnostaa.

Ja sit mä kameralutkasin.
 

[x] Kinosti. Mulla oli tos viel pinkkejä pidennyksiä joukossa, mut yks teki penkkareiden jälkeen itsemurhan, ja loput on missälie piilossa. Ja mun hiukset OLI alta vaaleet mut eka pesu, ni se pinkki tietty tarttu niihi, hohoo. Mut noi tosiaan näyttää vielä niin irtotukalta, että emmä haluu niissä normaalisti kulkee. Mu maww, pitkät hiukset olis nami. :3


Ja nää (+ Meri) oli laivan parhaat viihdyttäjät. :( <3 Ja meitsi läskeili juustokakkua ja pahoja kolmileipiä. : (

Watsa think abaut mi new layout neh? Pitäs viel hienosäätää kyl.

9 kommenttia:

Mina puhu suomi.

I also understand english so don't be shy.