16.2.2010

Not-lista.

Mä tiedän, että saatta nyt tulla turpaan tän takia, mutta minun mielipide. Kyllä mullekkin on ihan arkipäivää, et suurin osa ei lämpee mun pinkille rotalle yhtää.
 
Hiukset/meikki/yms.

Musta+ruskea hiuksissa
Dear god.. Ei ei ja ei, ei näytä yhtään kivalta mun silmään. Ällö väriyhdistelmä. En kyllä ees lämpene ruskeelle pukeutumisessa, mut hiuksissa ehdoton no-no yhdistettynä mustaan

Maantienharmaa/ruskea+erikoisempi väri
Tarviiko oikeesti edes sanoo? Ja mä lasken tähän myös punasen erikoisemmaks väriks. Yh, yh yh. Jos sitä erikoisempaa väriä haluaa tukkaan, niin pistäkää se ääripäävärien, eli mustan tai blondin kanssa.

Muovipidennykset
Apua. Jos haluu lisätä jonkun värikkäämmän raidan hiuksiin, niin ok, kunhan se näyttää siistiltä. Mut jos pistetään pää täyteen muovista karvaa luomaan pituutta/paksutta niin eih... Ainavaan paranee, jos lyhyestä tukasta sojottaa kaksi ohutta slurpulaa, nam.

Kypärätukka
Varsinkin, jos otsatukkaa ei oo ollenskaan. Sivujakaus -> tukkaa otsalle -> vitusti  lakkaa = jes. Samaan sarjaan menee lepakkotukka. 

Itsetehdyt lävistykset
...Ei. Käykää teetättämässä ne ammattilaisilla, tai kaverilla/tutulla joka osaa. Kaikken naurettavimpia tapauksia mm. ''tein eilen lävistyxen hakaneulal ja se oli viel tänään kipee ni otin sen poish!11''
1. Ei lävistetä romumetallilla. Hankkikaa oikeet lävistysneulat nyt edes!
2. Tottakai se on kipee, tuoreilla lävistyksillä kestää yleensä vähintään kahdesta viikosta vuoteen parantua, riippuen paikasta.
Lukekaa niistä edes netistä, suurin osa ei taida sitäkän tehdä.. Ja sit vielä nää älyn sankarit, jotka pistää niittisarjana huulensa innostuttuaan kaikki mahdolliset rei'ät ja sit ne on kaikki viel ihan perseesti nähden toisiinsa, niinku ois humalassa söperretty.


Kulmalävistykset
Hyi.Yhdistän ne aina mustan rasvaletin omaavaan finninaamahevariin. Aina.  

Ganguro-meikit
Pelottavat, ainakin ne mihin mä oon törmänny.

Nenäsotkut kuvissa
Gaah! Nää aiheuttaa mussa suurta rageemista, varsinki ku tapana on kirjottaa päälle jotain yhtä kekseliästä tyyliin ''GGrraayuuhh``'' ja ''Ihq!1'' Apua.. Ja sitten ku te sottaatte nenänne kaikista kuvista ja sit teillä on ees yks kuva, missä nenä näkyy, ni kaikki kiinnittää siihen sit oikein huomiota, ja ei varmaan oo tarkotus, jos se nenä nyt on niin kauhee. Leikatkee nenänne kokonaan pois jos sitä on nii vaikee näyttää.


Nudehuulet
Siis ne pissisten huonosti tehdyt, että meikkivoidetta viis kerrosta ja joku kiilto siihen vielä päälle.. <3 Näyttää enemmän siltä, että ois vedetty jotain taikinaa ja unohdettu pyyhkii suu

Vaatteet


Legginssit/sukkahousut housuina
Mua naurattaa aina, kun nään teinejä viipottamassa pyllyt paljaana täällä meidän jääkauden ilmastossa. Legginssit ei oo eikä tuu olemaan mulle sama asia kun housut, ei ees farkkulegginssit, koska ne on äärimmäisen rumia ilman vetoketjuja ja varsinkin ilman takataskuja, ugh. Onhan se ihan kivaa, kun perse näyttää ladon ovelta. Kelpuutan kyllä nää kaikki hameen/mekon/tarpeeks pitkän paidan kanssa, mut muuten ei kiitos. Ps. mäkin teidän alkkareita.

Uggit


Maailman rumimmat kengät. Jalat näyttää niissä ihan epämuodostuneilta joltain.. joltain. Kuutintappokengät. En ollu koskaan aikasemmin ees nähny niitä ihan läheltä, ja sit Maarit meinas Jyväskylästä ostaa ne ja mä vaan ragesin, että ET OSTA RUMIA KENKIÄ! >:OOO Se ei varmaan ikinä enää shoppaa mun kaa..

Paljetit
Niistä tulee jotenkin halpa vaikutelma.

Leveelahkeiset farkut
Nyt kun oon niin pillifarkkuihminen kun voi olla, niin en enää mistään hinnassa pistäs päälleni niitä normaaleja farkkuja, ei ainakaan korosta mun päällä mitään hirmu imartelevasti.

Feikkitennarit
No joo, en mä niitä inhoo, enkä kyki puskissa kiväärin kanssa vaanimassa kaikkia, jotka semmosilla löntystää, mut mä en ite ikinä aio ostaa feikkejä. Converset on rakkaus. Vaikka välillä kyllä himottaa ku on jotain tosi söpöjä feikkitenuja, mut en ratkea! Ainakaan toivottavasti..


..ja ne Demifeimit Fiorella-farkut
O m g.

Kaikki muut kuvat , tennarikuva by me.

Penkkaripukuvinkit tälle päivälle: ei ihminen, piirroshahmo

32 kommenttia:

  1. oii tää ili ihana postaus! mua hymyilyttää sun jutut ihan sikana, ja paikoin kävi iha naurattamaan. oot supermukavan olonen tyttö! lisää tälläistä kiitos! :D ps.kuvia fiorella farkuista? Lahdessa kun ei semmoista putiikkia ole...onneks? :D
    -Nea

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Ai supermukava, kun haukun kaikki? :-------D mut hei hyvä jos hupia irtos. :) En jaksa ettiä, mut käy toki ihmettelemässä, jos joskus Fiorellassa käyt, ne on oikeesti järkyttävät! :---D

    VastaaPoista
  3. Repesin siinä vaiheessa kun mainihit mut. :D Ja ladonoven. <3 Sanotaanko vaikka näin, että oot _haastavaa_ shoppausseuraa, et kamalaa. :--D Ja armahda mua, olin epätoivonen niiden kenkien kanssa kun haluun uudet. :--( Ja ne oli pinkit. Ja leopardikuosiset. 8(

    VastaaPoista
  4. Pink Chihu: Hupsu, oot päästäs vialla. :D <3 Tai ehkä julmaa ja suorasanaista? >:D JA NE OLI RUMAT!!11 :(((((((((((( En liiku sun kaa jos ostat semmoset >:---| No okei liikun mut en su vieres, ehkä kilometrin pääs................... :D

    VastaaPoista
  5. lol mikä vittu SUA vaivaa..

    ite en ottais converseja, mut esim. hm valkoset, sirot tennarit on NAM

    VastaaPoista
  6. Tea: Merkkiuskollisuus? :--) Njäh, liian naisellisia mun makuun ne, ja rumia. :)

    VastaaPoista
  7. AAAAAAA, ehkä yks ihanimmista blogeista ikinä, mihin oon törmännyt! Bongasin tän jostain randomkeskustelust demistä ja pakko sanoo, et luin sit samantien koko blogin läpi. :-----DDd

    Sul on tosi mielenkiintonen ja söpö kirjotustyyli. + Sun hiukset ja tyyli on ♥!

    VastaaPoista
  8. nenna: Ui kamala, kiitos hirveästi! :o ♥ Jep, demi on mun ykkös bloginhuorauspaikka. ♥ Toivottavasti et saanu pahoja aivokramppeja.. :D

    Maw, kiitos, siihenhän tässä pyrin. :) Kiitoskiitos. :O ♥

    VastaaPoista
  9. Olen niiiiin samaa mieltä, tunnen itsekin suurta vihaa kaikkia noita asioita kohtaan :D

    VastaaPoista
  10. tosi moni oli juttuu mistä en itekkään tykkää
    tosin omistan uggit ja käytän toisinaa legginssei ja no okei pitkää paitaa : )

    VastaaPoista
  11. Mua alko kyllä naurattaan ku luin tän. :-------D
    Joo vihaan kaikkia näitä mitä oot luetellu tähän. Ite kyllä käytän joskus meikkivoidetta huulissa (tosin en sillee viittä kiloo D: vaan iha vähän vaan) ja pieni määrä paljetteja on kivoja JOISSAIN asioissa. :)

    VastaaPoista
  12. Mulla on samat mielipitee ku sulla :D

    VastaaPoista
  13. Anonyymi: Mut hei, mitäs siin jos tykkäät, ei tää oo mikää ''mu sana on laki''-juttu. :--)

    Pernamummo: Viihdykkeeks se on soperrettukkin! :D Juu,määki käytin joskus, mut mä en sillo stä kyllä tehny oikein... :---D Ihana yläaste <3

    Aino-Pappa: Whiuu, hengenheimolainen! :)

    VastaaPoista
  14. Ihana teinimeininki tässä blogissa :D Tai varsinkin tässä kirjoituksessa,ollaan muka niin aikuista että :D

    VastaaPoista
  15. Anonyymi: Eiköhän tossa esittelyssä jo mainita, ettei täällä yritetä ollakkaan aikusia. Eli voi olla teinimeininkiä juu. :D Ja oikeesti kerro, että mulle mitä muka-niin-aikuista on mielipiteiden ilmaisussa? :D

    VastaaPoista
  16. hahah, veit jalat suustani... muutama not- tuli mieleen kans...

    -vaaleat nyppimättömät kulmakarvat, joiden päälle on piirretty mustalla kajalilla "horjuvat" ohuet eripariviivat :--D

    -uggit ja wet-look leggari-yhdistelmä. come on, mistä lähtien ihme kamelinpersnahkatöppö kengät ja kiiltävät pvc-latexipöxxxyt on sopinu yhteen..

    -wnb-sporttiset tytöt. Harmaat collegehousut ja pinkit/ruskeat reinot mätsättynä tuulitakkiin ja svea-pipoon.. ja yleisesti ottaen ainoo urheilu mitä nää tyylilajin edustajat harrastaa on mäkkärissä ähöttäminen ja karkkipussin avaaminen..

    -legginsit ja just ja just pepun peittävä, ihoa nuoleva t-paita-yhdistelmä reilusti tukevilla ihmisillä... oikeesti ei tee mieli nähä housujen läpi jonkun roikkupyllyä tai selluliittireisiä..

    VastaaPoista
  17. Anonyymi: Voisin komppaa kyl noita muita paitsi mä rakastan harmaita lökäreitä. :D ♥ Ja fatsoilen kans mäkissä ja karkkipussien kera! :D

    VastaaPoista
  18. Viimeiseen kohtaan pakko sanoa, että muiden kuin Conversen tennareiden sanominen feikiksi on sama kuin sanoisi kaikkia ei-Leviksen-farkkuja feikeiksi. Feikkejä ne ovat vain siinä tapauksessa, että väittävät olevansa Converset vaikkeivat ole, muuten ne ovat ihan vain eri merkkiset tennarit.
    Vai kuinkahan moni ajattelee, etteivät Onlyn/H&M farkkupökät ole OIKEITA farkkuja, vain kurjia feikkejä?

    VastaaPoista
  19. Anonyymi: Ymmärsin pointin, mut mun maailma on sen verran yksinkertanen tässä asiassa, että Converset = ainoot oikeet tennarit. :D

    VastaaPoista
  20. Oikeastaan kaikissa asioissa samaa mieltä tuossa listassa. :D

    VastaaPoista
  21. ootko vähän pinnallinen? OMGH SIIS OSTIKS UGGIT 200e:llä ?? SIIS YÖÖÖK! hei miettisit vähä...

    VastaaPoista
  22. Ano: Oon pinnallinen. =D Uggit on ikuisesti rumat.

    VastaaPoista
  23. No huh huh mikä teini...

    VastaaPoista
  24. Ano: Aivan, mutta silti vedit herneen pyllyyn? :)

    VastaaPoista
  25. Mulla taas on silleen, että tykkään jos tennarit on täysin merkittömät. Ehkä siellä sisäpuolella pohjallisessa kelpuutan jonkun merkin, mut ulkopuolella ei saa olla mitään.

    VastaaPoista
  26. Oon kaikista muista samaa mieltä paitsi kulmalävistyksistä.

    VastaaPoista
  27. vihaatko vieläki legginssejä/sukkahousuja housuina? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vieläkin. :D Jos meinasit tota mun nykyistä housuttomuutta niin huom toi kohta "kelpuutan kyllä nää kaikki hameen/mekon/tarpeeks pitkän paidan kanssa, mut muuten ei kiitos.". Ja noinhan mää niitä käytänkin. :>

      Poista

Mina puhu suomi.

I also understand english so don't be shy.